notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

jetlag

Kategori: Från förr

Nu är klockan typ 20:00 i New York (ca 14:00 här och nu)... idag har jag bara käkat frukost och vid det här laget är jag van vid att ha käkat tre måltider och massa skit mellan måltiderna! .. så jag är lite hungrig eller något liknande, känner mig lite svimfärdig iaf .. har ju inte sovit heller så aa ^^ kanske skippar att träna idag.. men bara kanske! Jag vill inte tappa mina goda träningsvanor xD

.. och imorn ska jag träffa Emy, på onsdag blir det plugga matte hos Malin och Simon (behöver hjälp ^^) och torsdag har jag El-basen .. sen borde jag åka till pappa någon dag också! ehum ... veckan räcker inte riktigt till känner jag lite spontant så här (;

Shit asså imorn börjar jag skolan 08:10 och det är typ 02:10 i den tid som min kropp är inställd på ... det kommer att bli... intressant (?) .. mjääk! ;(


Men asså fan jag har glömt att skriva hur grymt underbart jag tycer att New York är och att jag vill åka tillbaka nu, nu , nu! För det var en av de härligaste städer jag har varit i måste jag säga! I LOVE NEW YORK - och jag står för det! haha .. fan det är lätt att vara emot USA när man sitter här i Sverige asså ... men när man är där, asså det var hur nice som helst asså! - London har fått konkurrens nu asså ;)



Mental istid är ett bra sätt att beskriva hur jag känner mig i skallen just nu! Asså det känns som en riktigt jävla fet baksmälla asså ... och man kan ju inte tänka "jag hade iaf kul igår så sånna smällar får man ta" eftersom min gårdag gick ut på att sitta i en stol i 8 timmar!! xD   

Kommentarer


Kommentera inlägget här: