notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

jag vill inte

Kategori: Från förr

Så nu är jag på lite bättre humör .. kollade just på Gossip Girl och det va bra :D
- men de ska vara sändningsuppehåll av serien till i maj :(

Jag borde sova snart för jag är trött .. och har ömma tänder .. men imorn är det ju sovmorgon - nice!




Nu behöver jag höra en riktigt uppiggande låt .. för jag känner mig jävligt nere :(
- humöret svänger som en jävla slänggunga och jag kan inte kontrollera det .. eller okej just nu pendlar det mellan: sur, arg, ledsen och deprimerad! 

mamma kom ner för att säga god natt och såklart så måste hon röra mig hela tiden .. asså a krama och ha sig .. men nu så sa hon "får man inte klappa dig" så jag svarade "helst inte" så var hon ju tvungen att fortsätta konversationen "varför inte det då?" så jag gav henne svaret "för att jag inte tycker om att bli klappad" ... så var hon ju tvungen att säga att hon älskar mig o blabla .. o eftersom jag inte svarade på det så blev hon sur: exakt vad jag behövde! .. I'm breaking into pieces .. but I can't help it ..


Kommentarer


Kommentera inlägget här: