notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

it's my life

Kategori: Från förr

Nu är jag hemma och äter mellis ;)
- macka och te!

Ska åka och träna om 1,5 h .. måste hitta på ngt att laga till middag innan eftersom det är "min dag" .. egentligen är det min och Thereses dag; men jag var hos pappa förra måndagen ^^ .. så nu är det bara min dag ^^

Skolan gick väl ganska snabbt; engelska utan Becca - hon försov sig :O haha.. sen var det naturkunskap i datasalen .. lunch, matte, kollade på film på svenskan: The adventures of Huckerlberry Finn. Den verkar vara helt okej =)  .. sen var det bara franskan efter det: och det var slappt! ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: