notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

I'm still alive

Kategori: Från förr

Skoldagen var lite tuff eftersom jag var hur trött som helst!
- tror att det mesta av mitt smink försvann innan lunch ^^ .. eftersom mina ögon rinner när jag skrattar; och det gjorde jag i princip hela dagen! hihi, det kan ju iof vara skönt att göra det ibland också ;)

Efter skolan träffade jag Emy! Hon hade fått gratis biobiljetter, till filnen "Himlens hjärta", av sin moster (som är filmproducent). Så vi kollade på den :) .. det var en tung film men jag gillade den iaf! Bra skådespelare och så :) ..

När jag kom hem åt jag och Robert middag; makaroner ^^ .. sen kollade jag på TV; slutet av Christine, Vänner, Gossip Girl och eftersom jag missade Gray's anatomy förra veckan så kollade jag på inspelning av det avsnittet ;) .. så det har varit mycket TV-tittande idag xD


Imorn har jag ju sovmorgon som vanligt på onsdagar och det är väldigt skönt! :D
- efter skolan ska jag till syrran och plugga matte.. :p


Kommentarer


Kommentera inlägget här: