notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

I really try ..

Kategori: Från förr

Jag försöker att inte bli förbannad över småsaker !!!
- men det är inte lätt

jag gick upp för trappan, in i badrummet där jag vet att min togs + ett hårspänne skulle befinna sig.. eftersom jag hade hängt de där på en krok när jag duschade! men nu när jag kom in där så låg mitt hårspänne i hyllan och ingen tofs - så jag skrker "vem har tagit min tofs" .. stefan svarar  " mamma hade en tofs" så jag gick in till mamma som skulle sova och frågar henne om hon hade tagit min tofs " nej det är min" svarar hon .. "hängde den på kroken i badrummet?" .. " jaa" .. "då är det MIN tofs" .. "men jag har ju köpta massa sånnahär svarta tofsar" .. "okej? men det där är min tofs" .. "men jag måste ha den" .. "varför tog du inte en av dina egna" .. "jag vet inte vart de är" .." mhm?"  .. " men jag msåte ha den nu" .. " okej taren då!" .. "men jag trodde att det var Thereses" .. "okej?" .. sen var jag tuvngn att gå därifrån för att inte explodera .. jag övar mig på att inte bli så arg över sånnadär "småsaker" men asså det gör mig så jävla förbannad när ngn tar mina saker .. de är ju lxm mina!!! .. men mamma sa att jag skulle få tillbaka den imorn .. inte för att det gör saken bättre, blää jag måste lugna ner mig .. och jag är inte bra på det just nu xD


Suck it up and take it lika a man .. jag vet ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: