notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

I don't like mondays - Boomtown rats

Kategori: Från förr

Den låten är asnice(rubriken) .. gillar den starkt =)

Jag har tränat och fick gå till bussen i snön/regnet, men jag klagar inte ;) .. nu sitter jag och käkar middag: lite yougurt och flingor, två mackor och te =) .. passar på att käka lite "svårtuggade" saker nu eftersom tandställningen ska spännas imorn!! aaj... jag missar hela förmiddagen i skolan imorn; det kan man ju tycka är skönt men då ska vi ju kolla på film både på svenskan och naturkunskpen .. så jag missar det :/ .. sen är det ju bara mentorstid och det är ju inte speciellt ansträngande ^^ .. skulle hellre missa ngt annat XD





Kommentarer


Kommentera inlägget här: