notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Hysteria

Kategori: Från förr

Jag käkade just middag .. mamma hade gjort ngn "gryta" eller vad man ska kalla det; det var kyckling, chashewnötter, bulgur, brocoli, paprika, sesamolja och sambal olek .. det var faktist asgott men såg lite "intressant" ut^^ haha :p
 
Idag har jag jobbat i ca 4 timmar, sortarat lite lådor i mitt rum + kartonger som stog i min garderob och kollat på TV. Jag måste säga att jag tycker att Gray's anatomyavsnittet var asbra!!! .. och Kyle XY med; båda serierna blir bara bättre och bättre!!! :D

Fan nu är helgen typ slut :( ..
.. men imorn ska jag åka till pappa iaf! :) hade typ planerat att ringa honom hela veckan och idag ringde Anna och frågade om jag levde typ .. men tiden bara flög iväg och jag hann inte med! ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: