notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

heart shaped box - nirvana

Kategori: Från förr

jag har trååkigt .. :/

- funderar nästan på att gå och lägga mig! he-he, men nu kom jag ju på att jag kan lägga mig i sängen och kolla på film ^^ .. men jag vill ha nya filmer :( .. har sett mina så många gåger lxm .. men är lite sugen på att se "Almost famous" eller "Empire records" .. fast jag har ju, som sagt, sett de filmerna sååå många gånger, så man vet ju vad som händer om man säger så  ...

jag har glömt en tofs där uppe, så jag måste gå upp för heeela trappan för att hämta den; nej jag kan inte lämna den där uppe - för då tar mamma eller syrran den och .. det är en bra tofs xD

med närmare eftertanke orkar jag inte kolla på film .. jag kommer somna ^^ haha

Jag skrev ju tidigare att jag kanske orkade göra franska, men det gör jag inte ^^ - jag öppnade dokumentet, la till mitt namn + klass längst ner på sidan och stängde det igen: jag var för trött! hihi .. men asså vi har ingen deadline så det är nog ingen båska ^^ ...

Animal - Def leppard
- lite uttjatad låt men aa den är väl ganska bra iaf :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: