notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

hål i strumpan :(

Kategori: Från förr

jag upptäckte just ... eller för drygt två timmar sen att jag har hål i min ena tossa .. eller vad det heter ^^ asså stickad sak som inte är en socka, ingen toffla .. utan ngt mellanting ;)

Jag var ute med hunden idag .. tror att det räknas som träning (?) asså; håller på att somna! .. och har inte gjort klart svenskan än :/ ... men behöver mammas stöd, för jag har kört fast om man säger så! ..

blää jag vill inte äta .. :(
- och dessutom ska typ jag laga maten ännu mer blää .. vill bara ... lägga mig uner en sten eller något^^ nej men nu ska vi vara posetiva! .. men det känns svårt när man inte har sovit på 24 timmar! .. jag känner mer för att klaga på allt och tänka på fucked-up min skalle är; jag blir deprimerad när jag tänker på hur min hjärna fungerar ... to hell with it all.. men mina hjärnspöken vill inte lämna mig ifred! ... jag vet att jag svamlar något otroligt nu men så kan det vara!


I am a hopeless case!
- and I'm so sorry about it...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: