notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

God natt

Kategori: Från förr

Idag fyller jag 17,5 år! (; haha .. eller a om ett halvår fyller jag 18 är väl det jag vill säga egentligen ^^

Skoldagen flöt på, inte spec. hände .. efter skolan tog jag mig till tekniska och därif¨ån tog jag en buss till Norrtälje, det tog en timme dit! Malin och Kramer mötte mig vid bussen och sen gick vi hem till dem; hon hjälpte mig med logaritmer och sen åt vi (jag, Malin och Simon) middag: spagetti och köttfärssås ^^ .. har fan käkat pasta varje dag den här veckan; men det är ju gott - så ska inte klaga ;)

Jag gick därifrån vid strax innan 20:00 och tog bussen hem .. det tog typ 1 h 45 min att komma hem .. så jjag missade Gray's anatomy =/ .. men får kolla på reprisen på söndag! ;D


När jag kom hem tog jag en dusch så nu luktar jag ananas .. köpte en body lotion i New York med den lukten! :p - Nu ska jag nog sova ..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: