notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

free fallin'

Kategori: Från förr

Nu har jag registrerat in alla löner .. så ska inte jobba mer idag ;)
- ska gå igenom allt imorn .. yippie ?

Jag har lyssnat på radio hela dagen idag; så klart ;) .. och på nyheterna asså .. vilka formuleringar de gör ibland ^^ .. de snackade om att läkemedelspriserna skulle sänkas: nyhets uppläsaren berättade att det var några "höga chefer på apoteket" som hade sagt det .. man fattar ju att de menar "högt uppsatta chefer" .. eller a man kan ju hoppas det iaf; för höga apotekare kanske man inte ska lita på ? ;) haha!

Nu kanske man ska passa på att göra franska eller sh .. eller inga en vän och kanske hitta på ngt kul! hehe .. det vore ju iof bra om jag pluggade, men det är så seegt xD

Aja, jag går upp och tar en dusch .. så kan jag bestämma mig senare ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: