notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

final 24

Kategori: Från förr

idag när jag satt på bussen hem så såg jag i tidningen (en som satt framför mig läste) att det var ngt om Sid Vicious i kulturdelen .. så jag tänkte att kanske skulle dokumentären gå snart, men jag hittade itne artikeln i nätupplagagan så jag gav upp .. men så kollade jag på tv.se för ca 30 min sen och då såg jag att den gick så jag sprang upp och hann se halva dokumentären iaf!! Asså den handlar om Sid Vicious sista 24 timmar .. och jag har velat se den läänge ... de sa iof inget som jag inte redan visste men det var intressant att se iaf! ^^


Nu har jag planerat att sova i typ 2 h .. så kanske ska göra slag i saken ;)

nattinatt ..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: