notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Don't belive it's bad

Kategori: Från förr

Så då var det dags för en ny väska då!
- asså jag fattar inte hur jag alltid lyckas ha sönder min väskor :S asså a jag drog just av blixtlåset .. igen :/ .. hehe . . eller a jag vet varför de går sönder egentligen ^^ ... jag packar för mycket och sen tar jag i allt vad jag kan för att stänga den XD 

Ska gå till bussen om fem minuter :) 

 Jag känner mig som ngn i sound of music eller ngt XD .. har på mig en grön klädning och en vit kortärmad blus med puffärmar ^^ .. men aa det är kanske lite sött och jag har bytt om X antal gånger idag redan så det här får duga^^ .. äh jag packar ner lite annat i väskan så jag kan byta om hos pappa igen i värsta fall ^^  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: