notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

but that's not true, you know ..

Kategori: Från förr

Efter skolan åkte jag, Becca och Madde runt i stan och letade praktikplats; but no luck =/ ., ska maila runt lite i helgen och sedan leta vidare på måndag ;) .. det slutade med att jag och Becca ville ha kaffe och att Madde skulle hem .. så jag och Becca hamnade på Expresso house på odenplan med en varsin latte .. där satt vi ett tag innan båda drog sig hemåt .. jag käkade lax till middag sen var det bara att bege sig till bussen igen; träffade Becca och Madde på mälartorget strax innan 21:00 .. sen åkte vi till hötorget - SF sergel,  efter många om och men bestämde vi oss för att se Utlämnad .. det var en hemsk film; asså psykiskt påfrestande asså, specielt för mitt svaga psyke (; .. men den var bra iaf, värd att se !! =)
 
Nu ska jag sova så jag orkar gå upp och jobba imorn! 

God Natt  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: