notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

bark at the moon

Kategori: Från förr

Skoldagen gick relativt segt idag :S .. det bästa var innan sista lektionen; internationell ekonomi .. jag, Becca och Madde satt utanför klassrummet och helt plötsligt utbrister jag "vi ska ju ha vikarie idag!" helt överlycklig, "Neej, det var ju på fredag, på samhällskunskapen!" - Becca .. "Jaaa!" - jag .. båda de andra kollar på mig och väntar på att jag ska inse att jag har fel men det händer inte så jag säger "jaa det är ju fredag idag?" .. "neej det är onsdag Cissi" .. "fan" *besviken*

Efter skolan åkte jag, Becca och Madde till Piccolina för att plugga svenska: vi har prov imorn :/
- det gick bra, eller det var lite svårt att hålla sig till ämnet XD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: