notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

virrpanna

Kategori: Från förr

Jag är så trött, håller på att somna!
- jag sov i bilen hem från jobbet ... men inte blev man piggare av det! - snarare tvärt om.

Jag insåg just att jag helt hade glömt bort mitt kaffe som står rakt unde näsan, så nu är det kallt! - eller jummet i alla fall, vilket inte är mycket bättre.

Imorn får jag lite sovmorgon, yippi, kan gå upp 05:55 istället för 05:45 - vid den tiden är tio minuter guld värt!
- Detta beror på att mamma ska på kurs så jag får ta mig till konotret på egen hand! Då kan jag vara inne strax efter 08:00 istället för 07:00!

Efter maten hade jag tänkt att sätte mig vid datorn för att titta vad som kommer på TV:n i kväll, detta var för snart en timme sedan och jag har fortfarade inte kollat TV-tablån!

Kommentarer

  • amanda säger:

    svar: äsch, man börja vänja sig :P haha

    2008-06-23 | 19:22:13

Kommentera inlägget här: