notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

solbränd

Kategori: Från förr

Nu är jag hemma hos mamma igen, och hela mitt huvud gungar!
- Vi seglade båten från Kvarnholmen till Djurö. Solen sken större delen av tiden, så självklart, solade jag - och brände mig! Same procedure as every year ..

Imorn ska jag jobba hos mamma, det betyder att vi måste åka halv sju och det betyder, i sin tur, att jag måste gå upp kvart i sex! Egentligen tidigare men det kommer antagligen inte gå, så den tanken kan jag ju ge upp direkt!

Jag är trött nu, ska nog lägga mig tidigt i kväll.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: