notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Sverigematchen

Kategori: Från förr

Sverige - Spanien: 1 - 2
... helt jävla otroligt, spanjorerna gjorde ett mål när det var ungefär 1.5 minuter kvar! Vad ska man säga? Jag kan säga att jag inte sa någonting i den minuten: jag skrek! Det var inte så att jag förväntade mig att Sverige skulle vinna matchen: men när det står 1-1 och det, i princip, är över så börjar man hoppas - ja, nästan anta - att det ska bli oavgjort!! Men så man kan missta sig. Jag måste bara fråga vad det svenska försvaret hade för sig!? Inte bara när Spaniens andra mål gick igenom, utan vafan hade de för sig hela matchen, i princip?! .. för att inte tala om i matchen mot Grekland! .. och en annan fråga är: vad gör Svensson på planen?!?! Varför får inte Källström spela istället! 


Så, nu har jag fått ur mig lite aggrisioner ..  



Kommentarer


Kommentera inlägget här: