notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Rubrik

Kategori: Från förr

Konstig dröm: Det började med att jag skulle åka och träna, men skulle köpa något på pressbyrån i slussen. Jag kunde inte välja om jag ville ha burkcola eller cola i flaska - så jag tog en flaska vatten!

Sen helt plötsligt (när jag ksulle betala) så var perssbyrån ett café och jag kände de som jobbade där. Den ena satt och åt någon bakelse och den andra drack vatten och snackade om att hon måste hålla sig i form! Sen, helt out of the blue, säger den ena till mig "jag är så avundsjuk på dig som får flytta till New York".

Sen var jag, tydligen, i NY och gick typ på dagis/lågstadiet och alla var elaka eftersom jag var ny. Men jag lyckades muta dem till att vara snälla genom att lova dem en bok. När det var kväll skulle jag prata med min pappa - som var jultomten! - vi sov på det som jag trodde var en bok - en stor rund sak, och där vi sov såg ut som korsningen nedanför där jag bor!

Nu har jag egentligen brottom eftersom jag ska gå om tio minuter ... so I better hurry ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: