notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

random

Kategori: Från förr

Jag sitter och lyssnar på Yellow Ledbetter - Pearl Jam, den är otroligt bra måste jag bara säga!

"I said i don't know whether
I'm the boxer or the bag"

Imorn ska jag jobba hos Anna. Ska vara på kontoret klockan tio, så det är ganska lungt! Sen ska jag hem till pappa, det kommer bli lite jobbigt med tanke på att det är skolavslutning på onsdag: så jag kommer att behöva släpa massa kläder! Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig .... varken imorn eller på onsdag! - jag har inga kläder, helt enkelt!

Nu ska jag kanske börja tänka på refrengen, eftersom jag ska upp klockan åtta imorn ....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: