notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

might as well jump

Kategori: Från förr

Jag är hemma hos mamma igen. Nu håller jag på att packa ihop lite saker eftersom jag ska till pappa lite senare. Jag ska, rättare sagt, hämta Viktor klockan tre och så ska vi åka till simskolan! - där får jag nog sitta i minst en timme... Det är efter det som ska jag åka hem till pappa.

Jag funderar på om jag ska äta lunch idag, tog just en macka.. men jag vet inte om det räcker med tanke på att jag måste stå ut med att sitta i en simhall med massa skrikande ungar! - jag är inte direkt hungrig i och för sig, mer trött!

Nu ska jag ge upp min monolog och hitta på någonting mer konkret!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: