notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

maj och juni blommar mest!

Kategori: Från förr

Måndag.
- Jag är vaken, men sjukt trött!

Nu är det nästan inga viktiga lektioner kvar. I dag har jag franskredovisning och på onsdag är det matteprov - that's it! Trots det så ska man släpa sig till skolan så här tidigt på morgonen - eller ska och ska? Man kanske kan stanna hemma, men när man redan är uppe känns det lite meningslöst!

Franskredovisningen är om familjen, man ska prata om sin familj, alltså. Jag har valt att prata om min mormor. Jag kom på det ämnet på bussen, hem från Rebecca, i går. Det var längesen jag tänkte, aktivt, på min mormor. Det är helt ofattbart att vi aldrig ses igen ...

Imorn tar min storebror studenten, så då är jag ledig! Men allvarligt, det är helt sjukt att han redan går ut skolan - för det betyder att det är min tur snart!! Vilket känns helt underbart och helt otroligt skrämmande!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: