notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Laugh n' a half

Kategori: Från förr

I dag har jobbat mellan åtta och halv fem!
- jag fixade massa med papper i princip hela dagen.. när jag skulle gå upp och hämta kuvert i förrådet fastnade jag hos Emma som passade Bill! Bill är en av platrschefternas son som är sex månader gammal; så sööt!

På mammas kontor står en av Nemos vattenskålar; där i ligger en söndertorkad spingel! .. Livets ironi.

Efter jobbet tog jag pendeltåget till Årstaberg, där bytte jag till tvärbanan till Sickla udde. Jag skulle träna. På väg till gymmet blev jag nästan påkörd av en bil som kom ut ur ett garage, jag hann stanna, men när jag började gå så stannade bilen så jag gick rakt in i den!  När jag kom fram såg jag att det skulle vara ett spinningpass inom kort så jag skippade styrketräningen och körde passet istället!

Nu är jag hemma och har precis ätit upp min yogurt! Ska snart  hugga in på min tomat ..
- Klockan nio ska jag se "Medan du sov" som börjar då, på trean! .. Sen får se hur mycket av filmen som jag orkar se, ska upp klockan sex imorn med!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: