notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

jag skäms inte ens för det

Kategori: Från förr

Jag skulle kolla på "Because I said so" idag vid ett-/tvåtiden. Jag startade filmen och la mig i sängen, såg kanske tio minuter och sen sov jag! - vaknade vid halv fem, då gick jag upp till TV:n och kollade på slutet av "Vinterviken" som gick på tv 4.

Haha jag har fått ett litet "psykotiskt-nostalgibehovs-anfall" och sitter och lyssnar på "Mmmbop" - Hanson, jag tror att det beror på att jag och Anna gick och sjöng massa 90-talslåtar i går, i tanto! haha, vi sjöng bland annat just den låten! Att lyssna på såna här låtar brukar få mig att skratta; eftersom man kommer att tänka på den tiden då man faktist, på allvar, lyssnade på sånhär musik dagligen!





Jag är extremt trött och seg, så försöker vakna till nu.
- ska nog koka kaffe snart, om ingen annan hinner göra det före mig ^^
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: