notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

jag är skadad!

Kategori: Från förr

Jag har ont i mitt knä  - ett blåmärke!
Vi spelade fotboll med skolan och det var en brud som mosade mitt knä!! .. sen så fick jag bollen på käken så den hoppade ur led, jag fick vrida tillbaka den, helt själv!! Efter att vi hade vunnit mot norra så kollade vi på när grabbarna spelade  .. sen drog jag, Madde och Rebecca till tanto och solade ett tag!

Nu är jag hemma och vill käka middag snart, men det är bara jag och Stefan hemma och han vill att vi ska vänta till mamma kommer hem.

-> cissi08.bilddagboken.se

Kommentarer


Kommentera inlägget här: