notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

"it's a secret no one knows"

Kategori: Från förr

Jag sov tolv timmar i natt. i går kväll gick jag och la mig tidigt eftersom jag skulle jobba idag. Jag vaknade ungefär halv sex imorse, första gången, då trodde jag inte att jag skulle kunna somna om igen men nästa gång jag vaknade var klockan halv tio! 

Då gick jag upp, åt frukost och började jobba
- jag blev klar nu på eftermiddagen så jag gick ut på altanen och solade till Therese började dra i mig och ville att vi skulle gå och bada. Jag följde med henne ner till bagarsjön, som måste vara en av Sveriges äckligaste sjöar! Doppade mig, och nu är jag tillbaka här hemma. Ska packa träningsväskan inom kort - jag ska till gymmet! 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: