notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

helgen som var.

Kategori: Från förr

Nu är jag hemma hos mamma igen.

Jag och Rebecca åkte till Långholmen på dagen i går, vi kom lite sent sp vi fick inte så bra platser. Efter en stund av sittande gick vi hem till Rebecca och drack kaffe, vi hade tänkt käka men "vi skulle snart äta middag". Vi träffade Emy vid åttatiden. Vi gick till Gabbi och försökte dra ut henne men hon orkade inte. Så vi tre åkte till Långholmen! Den här gången fick vi inte heller så bra platser.

Jag och Rebecca hade tänkt att grilla (Emy hade redan ätit) men ... vi misslyckades med att tända engångsgrillen! Vi fick äta potatissallad till middag, helt enkelt.

"Jag var så liten så jag fick alltid bollarna i huvudet" - Emy

Senare på kvällen gick vi till Tanto. Emy åkte hem ganska direkt men jag och Rebecca stannade. Efter en tid av omkringvsndrande stötte vi på de som vi umgicks med förra helgen! Vi gick med dem ett tag - det var en cirkus i tanto så vi kollade på kamlerna!!

Rebecca hittade, lite senare, några bekanta som vi umgicks med resten av kvällen.
- jag sov hemma hos Rebecca!

Idag gick vi på stan - jag köpte leggins och en tröja.

Nu ska jag börja med mitt franskarbete som ska redovisas imorn!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: