notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Good morning starshine the earth says hello

Kategori: Från förr

Jag kan inte fatta att det är sommarlov! Jag har gått ut andra året på gymnasiet - så det har är mitt sista riktiga sommarlov: HJÄLP!

Idag ska jag till Viktors skola och möta honom och Anna, ska följa med lillebror till kyrkan. Hans skol har avslutning idag - de ska vara i klassrummen runt nio och sen i kyrkan vid två. Anna hade inte tid att vara ledig hela dagen så jag tar offrade mig och går med min lillebror till kyrkan! Hehe.


Nu ska jag gå och äta lite fruksot eller något - måste vara resklar om en timme ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: