notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

gone so fast

Kategori: Från förr

Nu är jag hemma igen. Sov hos Rebecca.
- Igår var vi, som sagt, i tanto! Det var kul ^^ haha.. kolla bilder i min bilddagbok! Hahah -> cissi08.bilddagboken.se

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, funderar på att lägga mig i solen och steka ett tag, så man kan få lite färg någon gång!

Jag skullr behöva åka till stan egentligen, hade sönder mina solbrillor i går, eller jag har ju mina pilotbrillor - plus ett antal fler - kvar så får väl använda dem .. men jag tyckte verkligen om de jag köpte för ungefär två veckor sen! - som är trasiga nu .. Dessutom har jag inga kläder att ha på mig på avslutningen - jobbigt! .. mern jag tar nog tag i det på måndag istället! ^^

Idag börjar fotbolls EM, btw!!

Ha en bra dag! :) 

  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: