notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Glad midsommar!

Kategori: Från förr

Det är sommarlov, klockan är 07:54 och jag är vaken!
- jag ska ta bussen 09:25, så egentligen skulle jag hinna om jag gick upp om en halv timme. Men jag ska duscha, så det var bäst att gå upp i tid! Dessutom sov Emy här, och hon skulle hem och göra sig i ordning innan hon åker till Lydias landsatälle!

I dag ska jag till Lisslö, precis som alla andra år sen jag föddes! Det är mina gudföreldrars landställe.. Men i år ska jag och Rikard ta bussen dit, orkade inte åka med i går när de andra, i familjen, tog båten.  Dessutom skulle jag ut med Emy i går; bilder finns på cissi08.bilddagboken.se


Morgonens bästa konversation!!

Emy: Dunvästar ... är inte de lite luddiga?
Jag: Neeej... du tänker på sånadär,, vänta ... Angola! Nej förfan .. afgan!
Emy: Va?!

Emy åker till Malta på söndag - sååå avundsjuk!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: