notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Fredag den trettonde!

Kategori: Från förr

Jag vaknade kvart över sju imorse! Då bestämde jag mig för att jag ville lyssna på musik - jag gick upp och började rota bland mina skivor ... När jag kollade igeom mina älsta skivor upptäckte jag att min "Hits for kids"- skiva var borta! Katastrof ^^ .. så jag började leta igeom mitt rum, sen syrrans rum (där hon ligger och sover), till sist letade jag lite i förrådet men eftersom jag inte hittade den så gav jag upp. Om jag har ork kanske jag letar där uppe senare!

Jag bestämde mig för Guns n' Roses och gick och la mig igen. Låg och lyssnade på dem i nästan två timmar, utan att somna! Sen gick jag upp och fixade frukost som jag käkar nu. Jag funderar på att stänga av Guns n' Roses och starta musik i datorn istället! 

Jag vet inte vad som händer idag, man får se helt enkelt!! 
- kan ju hoppas på fint väder i alla fall ... 




 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: