notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

en tanke, eller två

Kategori: Från förr

Om någon vill veta vad jag har haft för mig idag så kan man få kolla i min bilddagbok -> cissi08.bilddagboken.se

En tanke, eller a snarare en observation, varför har de börjat säga "next stop (stationens namn)" på t-banan, efter att de har sagt det på svenska? De säger stationen på svenska, dessutom! Varför skulle någon som inte kan svenska tro att de ropade ut någonting annat än stationerna? Jag menar, man är ju inte korkad bara för att man inte kan det svenska språket!!!

Något annat som jag observereade idag var: att man skulle kunna bo på t-centralen, om man hade en säng med sig!

Det var allt för nu, take care!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: