notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

youth gone wild

Kategori: Från förr

Jag slog armväcket i dörrhandaget! :O
- nej jag är inte såå kort, dörren till mitt förråd sitter högt upp!
Det gjorde svinont ...

Sexigt med ett blåmärke i armväcket ...

Jag ska åka till stan med min mor idag, måste hitta en klänning till syrrans bröllop som är på lördag! Dessutom måste jag fixa med min mobil, har sagt upp mitt abonnemang (3). Det går ut den första augusti nu, så måste fixa ett nytt .. och låsa upp min lilla telefon. Lättare att fixa sånt när mamma är med, för om man har tur så betalar hon ^^ haha (a) 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: