notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

jag är .... trött (så det bara blir ..)

Kategori: Från förr

Jag har inget att göra.
- tänkte dela med mig av den informationen, eftersom alla säkert just satt och undrade ^^

Problem child - AC/DC

För alla som inte vet kan jag informera att "AC/DC" står för "Likström/Växelström" (eller tvärt om), det lärde jag mig på någon NO-lektion i högstadiet - som man kanske kan förstå, av min osäkerhet på vilket av AC och DC som står för vilken ström och att jag inte har någon aning om i vilket NO-ämne man lär sig om ström, var jag inte specielt intresserad av NO över huvud taget. Men jag kommer ihåg lite, vilket jag finner chokerande med tanke på min mentala frånvaro! .. men om jag skulle gissa; så håller man väl på med ström på tekniken, am I wrong?

Med tanke på att jag är trött skulle jag antagligen kunna babbla på om vad som helst, hur länge som helst! Men jag överväger att skona de som väljer att läsa min blogg från det - med tanke på att det oftast bubblar upp massa nonsens när jag bara skriver för skrivandets skull!

Shout at the devil - Mötley Crüe


.... men å andra sidan så har jag inget bättre för mig så jag kan lika gärna tömma min överfulla hjäna!
- vad är en farad?
- vem kom på alla språk?
- vad är en färg?
- varför är inte alla täckenspråk samma över hela världen?
- hur många hjärnceller har en människa?
- har någons hjärnceller någonsin tagit slut?
- finns det fler bokstäver som man inte har kommit på?
- hur kom man på alla ljud?

Nu kanske man kan tro att jag har lågt IQ, men det är jag inte så säker på - jag tror bara att massa dumma frågor har fsnat där inne .. och samlas på hög, sen ploppar de upp när man minst anar det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: