notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Too fast for love

Kategori: Från förr

Kollade just på "Be cool", som gick på Tv 3. Det var tydligen en uppfökjare till någon film, vars namn jag har glömt just nu, men det var inte så svårt att följa handlingen i alla fall. Det var bra skådespelare; John Travolta, Uma Thurman mfl. men filmen var inte direkt någon höjdare. Den var inte dålig direkt men ingenting man känner för att se igen, om man säger så! 



 Jag borde gå och lägga mig nu så jag får min skönhetssömn - det vore på tiden^^
- men hur ofra gör man det man borde egentligen?

Eftersom jag var hos frissan i fyra timmar idag så hann jag läsa en massa skvallertidningar; men det ensda som direkt fastnade var att Heidi Klums favoriträtt är: hennes mammas kolsoppa! - Riktigt intressant fakta!? ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: