notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

silence equals death

Kategori: Från förr

Nu har jag läst ut "The Dirt" - Mötley Crüe-boken. Jag vet att jag sa att jag trodde att det skulle ta lång tid att läsa ut den, men det gjorde det inte! Den var svinigt bra, enormt värd att läsa, om man tycker om Mötley Crüe .. eller det kanske inte behövs? Det räcker att man gillar Rock n' Roll ^^ .. Boken handlar om bandmedlemmarnas liv, och de har verkligen levt ut klichén; Sex n' Drugs n' Rock n' Roll, om man säger så!

- Som vanligt känner jag mig tom efter att ha läst ut en bra bok ... Vad ska jag göra nu då?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: