notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

shout at the devil

Kategori: Från förr

God morgon!
- jag vaknade halv åtta i morse, då kunde jag inte somna om så jag läste lite i min Mötley Crüe-bok! I två timmar för att vara lite mer precis^^

I dag ska jag träffa Rebecca, hon brukar vakna runt elva, så då får jag börja terorisera henne så hon kommer igång! ^^ Nu är Emma hemma från Turkiet, hon var där en månad så jag har inte kunnat träffa henne än den här sommaren, och på onsdag eller torsdag åkter jag mot Österrike! Ska åka bil dit, som vanligt.. ska i och för sig bara vara borta en vecka, så får träffa henne när jag kommer hem igen, helt enkelt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: