notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Rotten: No Irish, No Blacks, No Dogs

Kategori: Från förr

Nu har jag läst ut Johnny Rottens självbiografi!
- jag anade att jag skulle känna en viss tomhet när dagen kom, och det gör jag också... Den här känslan får jag varje gång jag har läst ut en jättebra bok, sett klart en jättebra film eller en TV-serie som jag har följt är slut! Jag tycker verkligen att den här boken var bra; han skriver så bra, man kan höra hans röst när man läser vissa delar av boken! Det kanske förutsätter att man har hört hans röst någon gång!



Jag är enormt besviken över att jag missade Sex Pistols nu när de var i Borlänge. Jag vill verkligen se dem någon gång!!!  

Nu är det bara att börja med nästa "bok-projekt": The Dirt. Den boken handlar om Mötly Crüe och är "bara" 430 sidor, jag kan nästan lova att jag inte kommer att ha läst ut den till nästa sommar! När jag läser böcker, på fritiden, så brukar det inte vara så kontinuerligt, utan jag läser lite då och då. Så gjorde jag i alla fall med Johnny Rottens bok och ett antal böcker innan dess, men det är klart att det finns undantag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: