notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

pice of your action

Kategori: Från förr

God morgon!

Vad ska man hitta på i dag? - ingenting riktigt bestämt, kanske ska på allasång på skansen ... har pratat om det, lite löst, med både Emy och Rebecca, så vi får se hur det blir ^^  

Imorn ska jag till pappa på förmiddagen, jag ska passa Viktor, och på torsdag åker jag mot Österrike! Vi ska åka bil dit så det tar två dagar, sen ska jag vara där i en vecka! - Jag flyger hem den 19:e.

Shit, sommarlovet är snart slut! Eller a, halva kvar ungefär...men om den halvan som är kvar går lika fort som den som har passerat; så är man tillbaka i skolan innan man hinner blinka! - men nej, glaset är halvfullt ^^



Too young to fall in love



Kommentarer


Kommentera inlägget här: