notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Pearl Jam - Jeremy

Kategori: Från förr

Jag, Emma och Rebecca åkte till Tanto igår kväll. cissi08.bilddagboken.se
-Nu har Emma åkt hem, hon tog tåget som gick strax innan fyra.

Jag är lite trött nu, vi sov inte så mycket i natt. Först fick vi gå frän Tanto, eftersom t-banan hade slutat gå! Då var klockan 02:05. När vi kom till Slussen fick vi vänta på bussen i femtio minuter, den kom 03:20. I det här avséendet bor jag på fel sida av Orminge eftersom mina bussar slutar gå vid ett-tiden, så jag och Emma fick gå från Orminge C - vi var hemma 04:30.  Så vi somnade ungefär fem. Klockan 09:40 ringde min farfar, så då vaknade jag första gången. Klockan 11:00 gick mitt alarm igång eftersom vi hade bestämt oss för att vakna i tid så att Emma skulle hinna med tåget. Vi somnade om och gick upp runt halv ett.

Nu sitter och och försöker att inte klia på ryggen, men det kliar svinigt mycket! Eftersom jag brände mig när jag var i Österrike så har det börjat flagna nu ... Det är inte skönt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: