notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

livets frågor

Kategori: Från förr

Haha, jag fick just ett sms från en som verkar känna mig, men jag har ingen aning om vem det är .. lite sorgligt ^^ .. kan ju hoppas att han skickade till fel person; som heter samma sak som jag xD

Just nu sitter jag och väntar på att min yogurt ska frysa - kände mig lite kreativ så jag tillagade frozen yogurt^^. Heter det tillaga om man fryser något eller är det bara när man "lagar" eller "bakar" någonting? .. kan man tillaga en sallad? - det är så här det blir när jag blir isolerad här hemma, massa underliga saker börjar snurra runt i skallen på mig ^^

Vad ska man hitta på när man inte kommer någonstans ?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: