notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

just my luck

Kategori: Från förr

Nu är jag hemma från stan. Jag lyckedes köpa present åt Emy, hämta ut tågbiljetten och skaffa mig ett rejält skavsår! Jag lyckades därimot inte låsa upp mobilen eller skaffa ett nytt abonnemang: konsekvenserna av det blir att jag, från och med imorn, inte kommer ha någon mobil! JAG KLARAR AV DET, JAG FÅR INTE PANIK. Anledningarna till att mobil-problemen inte gick att lösa i dag berodde för det första på att Svea mobil vat stängt och att jag inte vet några andra som låser upp mobiltelefoner och för det andra på att jag inte hittade någon Tele2-återförsäljare. Nu sitter jag och (förjäves) försöker beställa abonnemang-helvetet via internet men självklart så uppstår det tekniska fel hela (jävla) tiden.

I kväll går det, självfallet, endast skräckfilmer på TV så jag får leta fram någon film som jag har eftersom jag är så pass "omodig" att jag inte vågar se på skräckfilmer själv!

Nu ska jag väl gå upp och laga mig någon slags middag men om den här dagen fortsätter i samma riktning så finns det ingen mat hemma och dörren går i baklås så lagom till att jag hinner till affären så har den brunnit ner och jag får svälta ihjäl.


"There is nothing like trail of blood to find your way back home."

Kommentarer


Kommentera inlägget här: