notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

jag i ett nötskal.

Kategori: Från förr

Dumt, dumt, dumt! Jag har kollat på bussbiljett till Mellerud hela veckan - utan att boka! Jag har alltid haft en bra anledning till att inte göra det: måste prata med Emy. måste prata med mamma osv osv. MEN nu är ju biljetterna, till bussen som går imorn, SLUT! Så jag kollar tåg: det finns! yippi. MEN det är typ 200 kr dyrare är bussbiljetterna. Det är dock smällar man får ta, för att inte åka är inte ett alternativ!!! Så ... nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem och att Emy ska svara på mina sms ^^


The Hellacopters - Carry Me Home

Kommentarer


Kommentera inlägget här: