notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

I'm not okay

Kategori: Från förr

"It doesn't matter what you say,
I'm gonna do it anyway"

Thereses rum ska målas om och hon ska få lite nya saker - en garderob balnd annat - så det var anledningen till dagens IKEA-besök. Vi kom hem relativt tomhänta, köpte bara lite småsaker. Resten ska hämtas nästa vecka. - När jag kom ner till mitt rum nu på eftermiddagen; så stog det en kasse med böcker mitt på golvet. Det var mina gamla "Tvillingarna"-böcker. Therese har haft dem i sin bokhylla sedan jag slutade läsa dem - vilker var mer än fem år sedan! Men nu hade hon uppenbarligen fått nog av dem - eftersom det är ett antal! ^^ .. så nu har jag packat ner böckerna i skokartonger och ställt dem i min garderob! 

I kväll kommer Ace Ventura på TV, det var länge sen jag såg den - så tror att det blir höjdpunkten av kvällens TV-tittande! 

Sixx:A.M.- Life is beautiful
(om du inte har hört så LYSSNA!)
  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: