notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

carpe diem

Kategori: Från förr

Jag vaknade klockan sju i morse. Jag kunde inte somna om så jag gick upp och duschade, sen städade jag lite och efter det åt jag frukost medan jag tittade på barnprogram.

I dag ska jag träffa Emy.
- Eftersom det är busstrejk ska vi prommenera till Hasseludden och ta färjan därifrån, in till stan! Vi ska ses vid tolv- ett tiden - så det är en stund kvar - men det är skönt att slippa stressa så jag klagar inte!  

När jag vaknade var jag sugen på att se "Freaky Friday", så jag ska nog göra det nu.



 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: