notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

vardagsrebell

Kategori: Från förr

Så har den här dagen också gått ..

Idag hade vi inte så mycket i skolan; grupparbete på historian, grammatikgenomgång på svenskan (suck), sen var det lunch och efter det flyttade vi fram geografin ist för att ha håltimme så vi slutade vid 12:30 typ ;) .. Efter att Madde hade haft 20 minuter spanska slutade de också så jag Madde och Becca åkte hem till Madde och gjorde klart vårt historiaarbete .. samtidigt som vi kollade på TV ^^ hihi... sen kollade vi lite på resot vill ta en week-end någonstans :p .. funderar på Teneriffa :)
.. Sen fick jag skynda mig hem och byta om och diregera Robert om middag, sen åkte jag till gymmet och körde spinning! Ska börja göra det två gånger i veckan :)

Nu är jag hemma igen, ska kanske kolla på Hitch kl 21:00 (tv 3) .. Men först ska jag kolla upp buss till imorn; vi har ingen Export & Import (eftersom kursen är slut, och jag fick MVG) så vi börjar 10:40 ist för 09:00 =) niiice!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: