notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Touch Me - The Doors

Kategori: Från förr

God morgon!
- Jag är nyvaken och trött men annars mår jag bra xD

Jag gick upp lite tidigare än vad jag "ska" idag .. för jag kännde att jag vill ha mer tid på mig idag! :p .. måste ju packa massa o sånnt, inte för att det tar såå lång tid men aa .. inte för att jag tror att jag kommer orka gå ifrån datorn på ett tag men aja .. kanske inte behöver springa till bussen iaf (;

Igår kväll började jag läsa "Röda rummet", den var ganska bra :) .. eller det hände inte så mycket i det fösta kapitlet men Strindberg skrevier så att man - jag iaf - vill förtsätta läsa, texten flyter på eller vad man ska säga^^  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: