notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

This Is Not A Love Song - Sex Pistols

Kategori: Från förr

Nu har jag gjort franskan xD
- det var inte såå svårt men ... det tog emot att plugga idag ^^

Nu sitter jag och lyssnar på musik och ska väl snart kolla lite på Tv eller ngt ^^
- jag sparar geografin till imorn (;


Vad vore livet utan musik? asså jag sitter o tänker på det nu; jag lyssnar alltid på musik (i princip) och kan inte tänka mig ett liv utan det .. men min mamma t ex lyssnar bara på musik i bilen typ .. det skulle jag aldrig klara av! Asså a hon lyssnade mer när hon var yngre, så idag frågade jag henne varför hon slutade med det ... och på det svarade hon "att det bara blev så", jag kan inte smälta det riktigt! ^^ .. det är nog för att musik är en så stor del av mitt liv men asså det är lxm inget man bara "glömmer bort" eller ngt xD haha .. det går ju inte!


Nu ska jag faktist kolla på TV ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här: