notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

sweet misery

Kategori: Från förr

Idag var jag och Rebecca i stan :)
- jag köpte skor, smink och leggings ;) .. o köpte pluskort^^ haha
Vi käkade på Taco Bar :D ,, fan va det var svårt att få ner maten asså .. det var den första "riktiga" maten jag har käkat på flera dagar xD .. käkade 2 mackor till frukost också! ofta jag kommer orka middag?!

Jag är trött, men kommer antagligen inte kunna somna ikväll heller ..

INGENTING kommer på tv:n ikväll :(
- får kolla på film helt enkelt, men mjäk .. jag vill göra nått kul ju!!

Ska typ till pappa imorn .. om det är fredag då.. är det fredag imorn?! oj, shit! orka att skolan börjar snart :S

Juste jag fick min tandcheck idag! yeey, så bokade tid hos tandregleringen på onsdag kl 10 xD
- så jag missar Export&Import:en .. synd! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: