notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Smash It Up - The Damned

Kategori: Från förr

Hemma från skolan och trött som ett piggsvin!

.. och nu är det bara att sätta igång att plugga som en idiot säger jag bara! Vi har geografiprov imorn och jag har inte börjar plugga än! inte bra.

Idag hade vi naturkunskap för första gången.. det funkade väl, vi läste om energi^^ .. imorn ska vi ha estetisk verksamhet (bild) och det kan ju vara kul! ;D


NU SKA JAG PLUGGA SÅ JAG FÅR BRA PÅ PROVET OCH SLIPPER SITTA I ETT HÖRN OCH SKÄMMAS ELLER FÅ IG OCH BEHÖVA GÅ TILL SKOLAN PÅ OMPROVSDAGEN FÖR DET VILL INTE JAG FÖR DÅ KAN MAN ANTINGE VARA HEMMA OCH SOVA ELLER ÅKA MED MAMMA TILL JOBBET OCH TJÄNA PENGAR ISTÄLLET OCH DET VILL JAG GÖRA OCH JA JAG SATSAR PÅ ATT SKRIVA DEN LÄNGSTA MENINGEN I VÄRLDSHISTOREN.. ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: